Keliru


Hurm..sejak dr semalam aku n dia mmg saling menyimpan perasaan mrh antara 1 sama lain.
Aku keliru dgn sikapnya yg sering..ahhhhhh..rasa marah,keliru n geram pun ada..
Konon2 nya takmo la tunjukkan dia SAYANG kat aku tp aku tahu..dia sebenarnya sayang n risaukan keadaan aku..Walaupun cm tu cara dia layan aku,aku suka sbb aku da mula nmpk yg dia tak bole nk sorok2 lagi rasa SAYANG dia kat aku..Kadang2 sikap dia buat aku tergelak2 cm org gila sorg diri.Dah la ngan keadaan pala aku yg tak berapa betul tambah lak dgn bebelan dia tu lagi la kuat aku ketawa..Aku semakin senang ngan sikap dia,kdg2 rasa nk marah pun ada tp aku tak mampu nk marah sbb terbayangkan muka dia yg comel tu marah..hahahahaha..stop jap,nk terburai perut aku ketawa ni..nk tgk muka dia marah cm ne..jap ye..hikhikhik..mcm mn aku nk marah klu muka dia mcm tu :((

Tiada ulasan:

Catat Ulasan