Gossip~!!

Da puas ke mengata n mencerca aku???kesian..di sbb kan takde respon dr aku.sanggup menggunakan org lain utk mendengar crite karut ko..apa lagi yg ko nak ek? aku x paham r ngan org cm ni..sudah2 la menjaja crite n meminta simpati dr org..aku x sekejam org lain,jgn cabar aku utk membuang ko terus dr hidup aku..sabar selagi yg mampu n cuba utk tersenyum lagi walau pun hati aku mmg sakit sgt2 dgn sikap ko yg memualkan tu..terus terang aku katakan aku mmg bosan dgn org jenis cm ni..tak paham bahasa,suka memaksa aku hish..semak~!!
Dalam byk2 org yg aku kenal aku x pernah jumpa org cm ni..siyes,teramat lah pelik n ntah dr planet mn ko lahir agaknya..alien pun tak seteruk ko..gorgon terkecuali sbb dia cute..ngeee~!!
Hish..sekali aku pandang ko cm ni r upanya...

Fat Alien

Alien bantut:(( sedey~!! kepala otak ko besar sgt.tu yg ko byk sgt ckp smpi dlm kain org pun ko nk ambik tahu pastu ko kumpul byk2 dlm kepala ko tu sbb tu pala ko oversize kan kan kan...
sudah2 la joyah sport,tak yah lagi ambik tahu pasal aku,jaga kain ko sendiri sudey..ni tak jap2 kesana sini nk cari cover story paling hot pasal aku kan kan..aku tahu aku x pemes,xyah susah2 jd joyah sport nk pemeskan aku..ish hot ke aku:-?


hot ke? patut la ko kejar2 aku~!

Lpas ni ko tak yah susah2 nk sibuk2 jaga kain aku lagi da sbb aku tak pakai kain da,pakai suar lagi bagus,takde sape nk sibuk klu koyak pun..semak~!!


1 ulasan:

  1. hehe..chill bebeh..cam sama je experience u ni ngan i..huhu..i dah delete dia terus dr idup i..xperlu kawan dh ngan orang cam tu..hehe..

    BalasPadam