DOWN DOWN DOWN..STAY AWAY FROM ME~!!!

Picture of Young angry girl on black background portrait

Mode:DOwn..Down..Down...

Sedey---------------> tetiba lak hari ni dapat 1 cerita cm !@%$#@#$..aku sendiri pun tak
paham mcm mn isu ni bole timbul sedangkan antara aku dan "si polan" ni
hanya teman biasa walaupun di mata kasar org sekeliling mengganggap
kami ini lebih dr itu..kalau tak tahu ape2 cerita jgn main terjah,sila tnya
pada tuan punya badan..Sedey sbb kerana disebabkan isu ni aku terasa
malu yg amat sgt2 kerana timbul isu PEREBUTAN yg ntah mn dtgnya dr
manusia yg fikiran nya BODOH n SEMPIT~!!

MARAH------------>"MARAH" yg amat2 sgt kerana sesetengah pihak yg x tau keadaan sebenar hanya tau meletakkn ISU itu tnpa menyelidiki dahulu.Aku bukan
patung atau tunggul yg hanya diam n melihat apabila sesuatu yg melibatkan diri aku.!!!Salahkan aku utk berkwn dgn sesiapa n salahkah aku utk jd kwn yg terbaik????X siapa tahu ape yg bersarang di kepala hotak aku ni N isi hati aku skrg ni kan..hanya DIA MAHA MENGETAHUI apa yg aku rasakan skrg ni..Kalau di sebabkan ISU tu membuatkan keadaan jd cm ni ,MMG SGT BODOH klu berani timbulkan ISU ni tnpa berdepan dgn aku n melibatkan byk pihak..Kalau berani meh berdepan dgn aku n ludah muka aku ni.klu setakat nk kompang keliling mcm joyah sport tak bergaji baik tak payah..buang masa je terjuih2 bibir tu pusing keliling tnya itu,ini n mcm2 lagi smpi melibatkan byk pihak.Ni da start aku nk menghanjing kan org....selama ni aku tak pernah ambik atau rampas hak sape2 n AKU BUKAN JENIS MCM TU~!!!Hak aku selama ni yg DI AMBIK N RAMPAS ada la...tp aku tak pernah nk kecoh2
cm sesetengah org yg tak tahu ujung pangkal nk meroyan cm cina bukit..
Aku ikhlas berkwn dgn org,aku bukan jenis penting diri sendiri yg tau sakitkan hati kwn2..hishhhhhhh..aku tak leh nk menaip ni,klu aku menaip kang kuar lak sumpah seranah aku...sabar cat~!!!Pada pihak yg berkenaan..klu rasa tak puas hati ngan aku just jumpa aku n jgn jd pengecut duk nyorok blkg org lain..Meh Dtg cerita ngan aku N ludah muka aku ni klu ko BERANI~!!!!!!!! MMG SIAL LA....adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~!!!!!!!!!!EEEEEEEEEEEEEEEEEE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan