My head feels like little people are playing bumper cars inside it.

Stock Photo - woman with headache.  fotosearch - search  stock photos,  pictures, wall  murals, images,  and photo clipart

sejak aku jatuh lam bilik air tu kepala aku kerap sakit..da 2 hari pala aku sakit n mkn ubat pun tak jalan gak..arghhhh..apsal lak ni,mcm2 rasa ada..tekak sakit,rasa nk muntah,mata aku kabur sebelah n bila nk tunduk pun sakit sgt2..ni pun aku menaip smbil meniarap..tak tahu nk buat cm ne da,mkn ubat pun cm ni gak adeh...sakitnya hnya ALLAH saja yg tahu,rasa nk hantuk2 kan pala ni kat dinding..sakit kat parut lama tu menjd2 lak,aku tak larat nk type ape2 da ni....
sakit tak tertanggung ni...tido dulu ah,klu ok sok alhamdulillah leh mengarut kat blog ni lagi....
tdoooooooooooooooooooooooooooooooooooo~!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan