Flash back~!!


Ku sangka kan panas hingga ke ptg rupanya gatal2 naik kembali..aiyarkkk..ilang kejap je gatal2 tu pastu naik balik ibarat cendawan tumbuh,semakin active la jari jemari aku ni bertugas..mkn ubat x miss pun,apa yg x kena eh???kwn2 yg lain ada gak yg bg petua,sapu badan tu dgn kapur sirih..da cuba habis 1 badan penuh ngan kapur sirih,klu ada india nk mkn sirih xyah susah2 nk cari kapur hambek je kat badan aku ni..pree je..ada yg kata mandi ngan air kelapa muda usah kata mndi,minum sekali smbil posing maut tepi pokok kelapa tu..x jalan gak..suruh mndi ngan air sireh pun buat gak smbil2 tu tgn buat sirih junjung tak berjaya gak,mkin sedu sedan aku menahan kegatalan..last sekali ada petua dr kwn aku yg buat aku terpinga2,cer ko try sapu ngan tepung ubi..alahai,da mcm kuih lak badan aku ni..mcm2 ramuan yg dorg sajes kat aku..tapi xpe aku cuba mn tahu berjaya..usaha itu tnda jaya kan kan kan..
Cerberus With 3 heads

1 ulasan:

  1. yeke ni ada org buat?..huhu..nasib baik awak dah ok..nak pesan..kalo nk elak sihir..sentiasa ada air sembahyang..sentiasa berzikir..kalau tak berzikir guna mulut pon..berzikir dalam hati.. coz saya pon dulu hampir nak kena..sbb ehem2 saya yg perasan..coz ade org laki tu maybe dia ade sihir smothing smpai saya mudah ikut ckp dia..nasib baik tak sempat jadi ape2,..lepas tu saya sentiasa mengaji ,zikir n ada air sembahyang.smpai sekarang saya amalkan..
    pastu kalau nk tau ade org sihir kan kita atau ada saka nk mendampingi kita, kita akan mimpi haiwan berbisa atau haiwan ganas..cam ular ke,,harimau ke..saya pernah mimpi ular..banyak kali..dia cam nak patuk saya tapi tak sempat..lepas dr tu saya bykkan lagi amal ibadat..n alhamdulillah dah tak mimpi lagi dah.. pastu ada gak tanda2 dia kita mimpi jatuh dari tempat yang tinggi..tu tanda2 nk kena sihir la tu..

    BalasPadam