Jalan2 cari pasal..Hak..hak..hak~!!

Cam biasa ujung2 minggu ni selalu je aku terbabas bgn lambat,mlsnya nk bgn klu bole nk smbg balik tido..huh,tiba2 dgr lak sore yg mcm pernah ku dgr tp di mana ya???waaa..hon kapal da berbunyi
apa lagi dgn kadar segera aku pantas bgn n buat muka ala2 angelina jolie menjuihkan bibir
menuju ke dapur smbil2 tu ushar2 sket apa ada kat atas meja utk dicekik..wah,ada lak mende utk di cekik,zassssssss terus masuk mulut sblm org len nmpk..hakhakhak


nyum2..dap nye..~!!


Nak kuar mls plak rasanya tp di sbbkan bonda da suh beli brg gagahkan juga kuar
tp sblm tu layan NCIS seround dulu,peberet tuh~!!smbil melayan tu tetiba lak leh berangan nk jd detective mcm lam cite tu(bukan detective conan tau),best gak siasat2 org ni tambah2 lak dapat kejar2 nek keta smbil tu speeding,bapak gempak seh..weeeeeeeeeeeeeeeee~!!berangan n terus berangan lost terus crite yg aku tgk tu,haish...


perghh..superbb~!!klu aku jd cm ni mau jatuh seret muka kat jln sbb kaki x smpi~!!



Da meraban kemana crite aku ni,terkona kat topik len plak..adehhh,bgn cat xkan mimpi lagi kot~!!Hurm..sementara tgh siap2 tu sempat la duk meraban kat tipon ngan membe yg lama gak la x contact aku,borak2 pasal cite2 lama n bla2 terus nk ajak aku jumpa..wait babe nnti kita jumpa n borak smpi lebam ek..aku pun windu ngan ko sgt2 maklumlah sama2 nakal dulu,haish memori lama mengusik kembali..ahakz~!!


3 dara pingitan..in memory...haiz~!!



okeh starting from jaya jusco au2,keramat..zassssss,adoi la jln jem plak tp xpe chillex smbil tu mata meliar tgk abg2 beskal mengayuh ngan gigihnya tp yg sebenarnya muka cm nk putus nyawa disebabkan ada awek yg duk ushar garing terus ceria dalam gundah..sampai sana benda pertama nk kena carik opkos la farking kan,kebetulan ada pasar malam kat2 situ terus la farking ikut suka bapak masing2 kan,apa guna byr roadtax klau kemudahan kat tepi jalan tu x di manfaatkan sebaik mungkin..yeah!!sikap org key ell,bahu jalan tmpt farking keta klu dapat surat cinta dari abg misai masa tu duk meraban n menyumpah sbb kena byr saman,salah sape,salah sendiriiiiiiiii...hahahahaha!!ikut sedap nk farking kan so ambik habuan..n yg paling aku benci sikap memandu sambil tgn kat sebelah duk pegang tipon,mcm da xde tmpt nk benti jwb kol tu.accident salahkan org lain sedangkan sendri tak sedar duk ralit berckp da kena sondol bontot keta baru ada akal..mulalah duk tunjuk gengster masing2,kuar kayu besbol la stereng lock la,pi lokap mau ka~!!


jap eh,abg nk bg surat cinta,nnti cepat2 bls ek~!!pecah kaca pecah gelas da baca pi byr la wei..kakaka~!!



Berbalik kita pada topik yg sebenar2nya,misi aku nk beli brg bonda seberapa pantas yg mungkin,mls nk duk menebeng kat supermarket jj tu lama2 nnti buat dosa kering jek..sblm tu kazen aku duk g apply jj card kat situ aku ape lagi pantang nmpk kusi kosong mulalah selit bontot kat situ smbil mata meliar tgk org lalu lalang.tgh duk belek2 tipon tetiba aku terpandang la 1 minah ni,perghhhhhh..dr blkng mmg tip top lolly pop..dgn gaya dia gedik2 duk garing ushar abg2 mahu pun pakcik2 yg ada kat situ,cm beruk kena belacan pun ada gak,terkinja2 nmpk lelaki.aku pun perati la minah tu tp kaver2 gak,takut dia perasan aku ushar dia nnti mkin hebat plak dia goyang punggung.dgn lenggang2 bayam dia tu smpi betul2 depan aku baru aku pasan yg minah ni..speechless haku...CPR peliss~!!



walawehhhhhh...~!!(iras2 cm ni muka minah tu)


Cer korg bygkan korg ada kat tempat aku,apa yg jd kat korg klu benda ni berlaku depan mata korg??Aku pun mula lah cari posisi yg paling sesuai utk melepaskan ketawa yg da meloncat2 nk kuar dr mulut ni tp tahan selagi yg bole,xmo la dia perasan terang2 aku ketawakan dia..sekali aku toleh tgk 1 aunty n anak2 dia kat kusi sebelah aku duk merah padam muka tahan ketawa,terus aku bgn n lari g kat dlm kedai yg ada paling dekat ngan aku,apelagi nk tunggu ketawa bagai nk gila kat dlm tu,seb baik kazen aku xde klu x mau riuh 1 jj tu dgr dia ketawa..adoi la..sekali lagi krem usus perut aku ketawa..Ini lah salah satu sbb aku mls kuar g tmpt2 cmni,x pasal2 buat dosa kering,xde niat pun nk ketawakan minah ala2 laydish tu tp di sbbkan sikap dia yg duk terkinja2 tu buat aku rasa ingin tahu sapekah gerangan minah yg hot iteww..sekali ushar hambek kau,lady gaga pun bunuh diri tgk dia..HAHAHA!!haizz,free2 je dapat dosa kering..

bila kelibat minah tu da ghaib aku pun terus g kat kazen aku,smpi kat situ len lak cerita..customer len duk bergado ngan staff jj tu pasal potong Q,mende kecik je pun.alhamdulillah..settle sudey urusan kazen aku kat ctu apelagi cau cincau la,mls nk tgk org gado2 ni sat g bertmbah2 lak dosa kering.baru je td tmbh 1 bill dosa kering xkan nk tmbah lagi kot..pusing2 g cari brg then masa da byr tu kazen aku mintak resit,kebetulan resit habis terpksa la tunggu..tak kisah la yg penting resit tu je..rupa2nya minah cashier ni baru training so agak2 sengal di ctu,kelam kabut panggil member suh printkan resit yg baru,last2 supervisor yg dtg..bukan nk kutuk okeh tp ni yg terjadi depan mata aku,dah tau tu budak baru xyah la nk tunjuk garang ko kat depan org pastu duk mendengus,da mmg keje ko kan klu ada masalah buat jelah...x garang mn pun muka dia aku tgk da la ngan rambut botak tgh da tu jln terkengkang2 sekali tgk cm bozo pn ada rasa nk gelak guling2 depan muka dia..donia2,mcm2 ragam manusia ni..

Da settle beli brg kat ctu cepat2 blah sbb nk g cari brg len lak,mula2 g pustaka rakyat dulu cari brg2 kazen aku then da settle trus menuju ke NSK selayang..yeah,cm biasa smpi sana bahu jalan gak jd mangsa utk farking tp x jd setelah tgk 1 kete ni jd cm ni


gaya pemanduan rakyat malaysia ni mmg terbaek kan~!!


terus x jadi nk farking kete kat tepi2 tu dah.sekali duk ushar owner kete upanya indian guy bwk anak lak tu seb baik anak dia xde ape2..tepuk dahi buat ape suh anak ko tepukkn muka ko lagi bagus ,mabok todi hape longkang skit punya besar kat tepi tu ko nk celup gak kan tayar ko..dey ane,kol towing la bikin jem lagi ada r..sedey~!!walaupun farking kat dalam NSK tu da sesak cm ada pesta kete beragam gagahkan gak pusing cari farking kat dalam NSK tu,yeszaaa ngam2 masuk lam tu dapat terus farking..cm biasa pi cari barang bonda yg xde kat jj td,settle tp bila smpi je kat cashier ada gak lagi masalah,duit kecik takde la,supervisor duk menyemak nk refund duit la,tukar duit la padahal brg aku tak byk mn pun..ni la punca2 nk suh bertukar jd ijau..Sabar Cat~!Masa nk cau cin cau tu kazen aku tingin lak nk mkn wafer so singgah la beli,lama gak tunggu sbb ada 1 thamby perasan ala2 shah rukh khan order dulu,bila da siap wafer dia,leh sound nk mintak tambah 1 lagi sedangkan dia order 2 jek..da la ngan pangai akak yg jual tu buat2 pekak bila org cakap ngan dia smpi lak si thambi ni suka suki nk suh bg yg kazen aku punya kat dia,dgn selamba badak kazen aku sound kat thambi ni,HAH,X BOLE SBB SAYA PUN SUDAH LAMA TUNGGU KLU NK U TUNGGU LA,SUKA2 NK TMBH2 PLAK then thamby tu bole ckp,ala..bole la YANG,kita kan 1 malaysia dgn muka ala2 jantan x sudah~!!O0o0..masa ko nk mencekik baru ko pk 1 malaysia tp klu bab lain ilang 1 malaysia ko tu kan!!masa tu aku nmpk thambi tu kecik sgt2,mmg betul2 menguji kesabaran aku la dorg ni..Ha,kali ni mmg aku hangin sgt2,da la wafer rentung pastu leh lak si thambi ni bg duit besar,terkial2 akak2 tu duk cari duit kecik n SEKALI lagi akak tu leh tnya,adik nk letak ape ye???
Nak je aku buat bahasa isyarat org pekak n bisu,Eeeeeeeeeeee..sabar CAT..ikut hati nk je aku fire akak tu smpi rentung cm wafer tu tp pk kan customer ramai jek,klu tak...tahan telinga je la kak semah oi~!!

nape wafer aku rentung ha~??



Da la wafer rentung,nk atau x kena la mkn gak sbb mls nk tukar n tunggu lama2 lagi kat ctu mkin sakit otak nnti,nk buang syg lak sbb bukan 1 tp 2..haizz..sblm aku bertukar jd ijau baik aku blah cepat2,makin menjeruk hati duk lama2 kat tmpt cm ni..ape lagi masuk brg kat keta terus blah mmg tak hingin nk singgah mn2 lagi..marah2 gak tp black pepper chicken n sushi aku beli kat jj tu masuk gak mulut aku..hak hak hak..

Sorry la guys sampai takat ni dulu crite yg bole aku share ngan korg,insya allah klu ada best story aku update kat cni ek..adiosss~!!(yg sebenarnya aku da ngantuk ni~!!)



ZzzzZzZzZ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan