Melaka oh melaka..kami dtg buat gila di subuh hari~!!

Assalammualaikum...Haluuuuuuuuuuuuuuuuuu~!!its me again..entry kali ni bout JALAN2 BUAT GILA KAT MELAKA hakhakhak...ermm...rasanya dekat kul 10 kut si bangau(sub yg inesen) ni kol aku ajak kuar g mkn n dgn kadar segera aku pun menyiapkan diri yg sekali pandang cm mak lampir ni..mcm biasa jnji melayu kan,dkat kul 12 kot baru dia sampai,apa lagi masuk keta terus bergerak n at the same time leh tnya aku nk pi mana lak..aiyoooo..rasa nk suh dia pi balik tido,dlm masa berpusing2 x tentu arah nk g mn dia bg cadangan ajak kazen aku n bf dia join sekali.

Aku:jap aku kol dorg dulu,klu dorg nk g kita nk kemana???
Bangau:ko kol je la dulu..
Aku:Haluuuuuuu..salam, mama(kazen aku)jom join kitaorg g mkn..ngeee~!!
Kazen Aku:Nak g mn bu,mls la nk polo tgh layan movie ni
Aku:ermm..jap  ibu tnya  si bangau ni..bla bla bla,kita kuar g mkn tp jauh sket la..mau polo ka???
Kazen Aku:Gi mkn!!!!!Nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...(laju gila bg jwpn)jap tnya nizam luk..
Aku:Jap,pass fon kat bangau
Bangau:halu..mau polo ka g mkn?bla..bla..bla..
Nizam:Okeh,i polo uuuuuuuuuuuuuuuuuu~!!
Bangau:Korg siap2 dulu n pakai cantik2 tau(ayat cm aremmmm=))sat lagi aku smpi.

okeh..settle,patah balik umah g ambik dorg lak,x ke 2 kali keje nmnya,hish..sengal sungguh si bangau ni..da ambik dorg maka perjalanan kami diteruskan ke Seremban..haaaaaaaaa smpi ke seremban nk g mkn,rupa2 nya nk repeat mkn beger special..(sblm ni g kedai tutup) kes kempunan la ni..

.da smpi sana n mencekik segala yg ada(sorry guys,x sempat nk snap pic kat seremban ni sbb masing2 mencekik tak hengat) maka perjalanan kami diteruskan,kemana lak nk pi pas ni?? dgn selamba badak si bangau jwb,MELAKA..haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..mmg buat gila,kat pukul 4 pagi g melaka..vrooooooooooooooooommm...loading pic~~~~~~

hahahaa..me n abam bangau


ha..ni la abam bangau,sahabat  paling baik yg aku ada(teman tp mesra) ..seorg teman yg baik,sporting,gila2 n  ada ngan aku time aku down sgt2..thankz abam bangau,credit for u..opss..tersasar dr tajuk asal..ha mula2 smpi duk meggila kat dataran ayer keroh ni,masing2 ambik pose paling anggun n maut=))


pic peberet aku..hahahahahahaa ala2 dugong=))




my kazen n nizam...


okeh..continue to bandar melaka lak..tp nmpk 1 spot yg menarik utk pose2 maut hahahaha..


pegang ape tu=))=))


muahahahahaa..mmg buat gila=))=))




Chak~!!






bandar melaka..weeeeeeeee~!!

akhirnya..smpi gak kat bandar melaka setelah berpusing2 cari jln kesana pakai gps pun hampeh,hahahaha..pkul 5.20 pagi kitaorg ada kat bandar melaka,ape gila punya kerja..park keta then jln kaki masuk kat dlm bandar melaka kunun2 nk cari A'Famosa tu dia masing2 duk exercise pepagi buta,berpeluh2 mencari A'famosa dlm keadaan separuh gelap..hahahahaha..


meriah kete bomba ni,nenoneno~!!




ganas gila kazen aku..chaiya chaiya,cale chaiya2x..hahaha..



pose last sblm balik..pinjam bahuu..heee~!!




si tanggang alaf baru(si tonggeng ngan kapal nye=))..)





last pic sblm pulang~!!




ahahahaha..sbnrnya byk lagi pic tp aku mls nk upload,jln2 cari mkn kali ni mmg gila n best..x plan ape2 tau2 je da smpi sana..huarghhh..ngantuk bangat ni,next trip jauh sket la kali ni..hehehehe,tunggu...~!!
ok guys,mood pun kureng la mlm ni better sleep dulu sblm meraban ..muackssssssssssss:*

p/s:cny ni maybe ke pantai timur lak..weeeeeeeeeee....\:D/..adiossss~!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan