Me n MY Koala Bear



this is the first word when i see my koala bear...sweet person,smart,funnny n i like the way my koala bear..
makan masa juga la nk dekat ngan koala bear ni sbb dia ni mmg susah utk didekati..
then bila da kenal2 sempat gak kami berkongsi cerita pasal world cup yg sedang berlangsung..bla bla bla..chatting smpi tercabut huruf kat kibod dia ahahahahhahaha n smpi dia tertido..happy sgt2 masa tu sbb kenal seorg yg haih xleh nk kata lah pernah aku jumpa..makin teruja nk dekat ngan dia lagi...weeeee~!!




erm..masa ni dia dalam keadaan x sihat tp gagah juga nk test vc..aku semakin selesa dgn cara dia walaupun sekali sekala peel dia tu buat aku hilang sabar..hehehe sgt2 cumil bila tgk dia marah,kdg2 perasaan mrh aku tu reda sendiri bila tgk peel dia..plain n cold,itu lah salah 1 sikap yg ada dlm diri dia..koala aku ni sgt2 cool bila berkomunikasi ngan aku,sgt2 cool lah..haih payah nk jelaskan kat cni sbb bg aku dia ni terlalu istimewa..





1 day dia bgtau dia nk g pulau nk try jd org pulau la pulak n aku mmg berat hati sebenonya nk bg dia pergi sbb kami x akan berhubung  bila dia kat sana nnti n u all nk tahu ape dia buat??cer teka cer teka...hehehehe suprise!!!koala bear ni sanggup g register celcom broadband semata2 nk on9 kat sana nnti n dia ada bgtau klu ada signal kat sana dia on9..alhamdulillah..sampai je dia on9..weeeee~seronok sgt2 aku masa tu sbb kami still bole lagi berchit-chat walaupun dia tgh syok holiday..masa dia kat sana dia still lagi x sihat,batuk mkin menjadi2 apa yg aku tahu dia ni mmg susah nk mkn ubat,jwpn nya mlssssss..hish..degil!!




makan masa gak nk dekat ngan koala bear ni n perlahan2 dia da bole sharing everything ngan aku,always bertekak ngan adik dia walaupun bende2 remeh..aku ni puas la bg dia cool down x mo dia marah2 sbb klu dia marah mmg aku x leh nk kata ape2,ketawa x henti2 sbb bygkan muka dia masa marah tu,sgt2 chumill..mrh la cm ne pun aku ttp ketawa..bukan aku sorg je yg rasa cm tu kwn2 dia yg lain pun ketawa bila dia marah...so mmg dia sgt2 chumill...hikhikhik..(masa ni baru dapat no phone dia,sebenonya dah lama nk mintak tp aku malu)




selalu hiburkan aku ngan sikap dia yg manja tu..pernah sekali kami bertengkar lama juga lah kami diam,aku x tahu kenapa n smpi skrg aku masih x de jwpn..dia hilang cm tu je n aku tertnya2 ape salah aku..still sabar lagi..aku sms x reply kol x jwb..mmg betul2 menguji kesabaran aku..x lama tu dia muncul balik(mcm lagu mentari muncul kembali..wah..ayat aku..hahaha!!)hidup aku kembali ceria walaupun cara kami da x sama mcm dulu..penuh persoalan n tiada jwpn...



selalunya kami akan start berceloteh time2 org tgh sibuk nk tido..da mcm burung hantu da kami ni..org tido kami duk berjaga lagi,kdg2 smpi awal pagi baru kami stop n tido tp selalunya dia yg tido dulu..hahaha..aku still lagi duk ngadap depan lappy(sebenonya aku mmg nk tido tp bg dia tido dulu sbb mmg jenis aku cm tu,bg laluan kat dia dulu)..x smpi 5 minit dia off9 dapat msg dr dia..TIDO!!!!!hahahaha..mmg masa tu aku da log off pun..saja nk sakat dia...



pestime dia nk video kol ngan aku,mulanya mmg aku x mo sbb malu sgt2...aiyooo mau video kol ka???
on ur cam cepat!!<--ayat dia,maka dgn malu2 gaban aku on la cam n mulalah episod bervideo kol antara aku n dia..kdg2 duk meraban ntah ape2 kat cam tu,mcm peel dia buat..memek muka la jd hantu la rambut kejung la..pernah sekali sakat aku buat muka cm hantu kunun2 nk takutkan aku tp sebenonya dia yg takut,try ckp cm ni kat dia..u kat belakang u sape tu??JGN LAH UUUUU...penakut ya amat...hahahahahhaha..seronok layan peel dia yg kdg2 tu buat aku tersengeh2 cm kerang wangi(ayat kaver nih)pernah sekali dia bervideo kol ngan aku tp xmo tido katanya x ngantuk lagi,(x ngantuk ke atau rindu nk tatap muka aku yg comot ni..hikhik)sudahnya aku tgk dia da lena depan cam..seperti gambar rajah dia atas...hahahahahahaha..(sebenonya aku bengang sbb dia wish nite2 kat aku,hahahaha)




gambar kat atas tu menunjukkn kami tgh bertengkar antara ..selalu nya dia akan kuar kan words tu..n aku apelagi kuar g mn2 utk tenangkan fikiran n hati..dia ni klu ada prob susah nk share ngan aku,part ni yg aku paling x suka sekali sbb klu dia da start diam mmg bukan sekejap..n ternyata ramalan ku benar belaka..x lama tu aku dapat msg dr dia..suh aku lupakan dia..haizz..apalagi la silap aku smpi jd cm ni..mmg aku down sgt2 masa tu n xde sape pun tahu dia pergi tinggalkan aku cm tu je aku nangis pun aku sorok2  xmo sape2 tahu perasaan aku x stabil..aku sygkan dia n aku tahu dia juga sygkan aku tp kenapa mesti aku lalui perit ni lagi???ape salah aku?ape dosa aku??korg bole bg jwpn??wah da mcm teater air mata,ala2 neng yatimah~




kali ni mmg betul2 dia pergi tinggalkan aku cm tu je..smpi la skrg ni aku still tertnya2 apakah sebenarnya yg terjadi hingga aku dihukum cm ni???haizz..jauh mn pun dia pergi dia ttp ada kat hati aku..seorg teman istimewa yg pernah hadir dlm hidup aku...wish u happy with ur new life...kesimpulannya..on off,on off kadabommmmmm~!!!!

erm..ok peeps..setakat ni je yg mampu aku share kat cni sbb air mata aku da start merambu kuar bila kenangkan kisah ni balik..ada byk lagi story antara aku n dia tp ini je yg bole aku sharing ngan korg sbb yg selebihnya terlalu peribadi ....salah 1 kenangan yg paling manis pernah aku lalui bersama dgn dia,aku harap dia x lupakan aku n dapat berjumpa lagi dgn dia ...






sorry that i loved  u n sorry 4 everything.....










Tiada ulasan:

Catat Ulasan