Assalamualaikum.

Adehhh lama benar tak update apa-apa kat blog usang aku ni.
Maaflah ye,kesibukkan dan kewajipan yang harus diutamakan dulu sejak berumahtangga ni menyebabkan tiada masa untuk meroyan,bergosip dan berkongsi
Kisah suka duka aku kat sini.

Sebenarnya banyak benda yang aku nak kongsikan dengan korang semua tapi memandangkan waktu mencemburui aku,aku update lah sikit karangan acah- acah meletop.

Disebabkan aku menyepi kan diri dan mendiamkan diri aku di gelar manusia sombong?sedih bila orang anggap macam tu tapi ini jawapan aku...
 Aku tak sombong!senang cakaplah hanya family dan teman2 rapat 
je yang tau aku ni orang nya macam mana.sengaja aku menjauhkan diri dari dunia luar bukan kerana sebab aku dah bersuami tapi lebih elok berkeadaan macam ni.kadang-kadang bila kita buat baik pun orang tak nampak,yang orang nampak hanya lah kesalahan kita tambah- tambah bila dah berumahtangga ni makin banyak dugaan yang datang.jadi lebih elok aku jauhkan diri dari benda-benda yang negatif.Ada juga aku dengan macam- macam tanggapan orang kat aku tapi biarlah,bagi aku tak penting nak fikiran benda- benda 


macam tu.fokus aku sekarang ialah Bonda!😔
Yang keduanya kesihatan aku tak berapa ok sekarang ni.nak buat apa-apa pun terhad,kondisi bahu kanan aku tak berapa baik,nak masuk tahun yang ketiga ni proses pembedahan bahu kanan dh proceed .In Shaa Allah tak ada apa-apa halangan dalam bulan September ni operation ON!Doakan untuk aku eh...

Rasanya ni je kot benda yang aku bole kongsikan dengan korang 
semua dan ikut kan hati banyak lagi benda aku nak ludah kan kat sini tapi tulah keadaan tak mengizinkan.next update kot aku nk share topic kawan atau lawan?
Pada yang mengenali aku,thanks for the support n yang tak berapa mengenali aku tu please jgn cepat judge aku dgn macam- macam andaian and imaginasi korang yang boleh mendatang kan fitnah.
Come join n get into my shoes n
U'll know what I was going through n feel the pain...
 Adios!

                                        -notakakicagu-







Tiada ulasan:

Catat Ulasan